כבר לא גולשים לבד. התחברו לחווית makonnect, שתפו את החברים בכל מה שאתם עושים אצלנו, תראו מה הם עושים והכל בזמן אמיתי.

עין כפירה

הגעה: בכביש 1 יורדים במחלף חמד וחוצים את אבו גוש וממשיכים ישר עד הפניה לישוב נטף. בישוב נטף מחנים את הרכב בכיכר הראשונה מבלי להפריע לתנועה.

סוג:

מהבית

מפת שבילים:

מספר9-מבואות ירושלים

המסלול: חוצים את הישוב נטף (בכיוון ימין עד הסוף ואז שמאלה) לשביל כחול (9207) שמתחיל אחרי השער. הירידה בשביל הכחול (9207) היא קלה ונוחה. השביל רחב והירידה לא תלולה. אחרי כחמש מאות מטרים נגיע לשביל אדום (9208) שיחצה את השביל, נעלה עליו ונפנה שמאלה. עכשיו השביל נעשה מעניין יותר. אנחנו נלך בין שיחים שונים ונהלך לנו ונדלג בין הסלעים לאורך הנחל. (אני עשיתי את זה עם אופניים, אז אתם בטוח תוכלו לעשות זאת ברגל). אחרי הליכה של שני קילומטרים לאורך הקטע היפה הזה, שדורש מאמץ קטן וזה גם חלק מהכיף השביל האדום (9208) מתרחב וההליכה בו נעימה יותר. אחרי קילומטר נוסף של הליכה נגיע למבנה אבן בצד ימין שלנו. שם בין הקירות זורם לו עין כפירה. מעין יפה וקדום שזורם כל עונות השנה. נעצור שם למנוחה והפסקת קפה ונחזור לרכב. החזרה לרכב תעשה עם שביל ירוק (9217) שיעלה אותנו בחזרה לכביש. העליה אומנם לא קלה אבל גם לא קשה במיוחד, גם בקצב הליכה נינוח תוך התבוננות בנוף נגיע במהרה לכביש. נפנה ימינה לכיוון הישוב נטף. נחזור לרכב ונקנח בחומוס טוב בדרך הביתה באבו גוש.