כבר לא גולשים לבד. התחברו לחווית makonnect, שתפו את החברים בכל מה שאתם עושים אצלנו, תראו מה הם עושים והכל בזמן אמיתי.

טיול יום בנחל כזיב

הגעה: בתחבורה ציבורית- אוטובוס מנהריה לישוב גורן

ברכב- בצומת בצת (כביש 4) פונים ימינה לכביש 89 ונוסעים עד הפניה לישוב גורן.

סוג:

מהבית

מפת שבילים:

מספר 2-הגליל העליון

המסלול: חוצים את הישוב גורן עם הכביש ההקפי של הישוב שעוקף אותו מצד שמאל, עד המפגש עם השביל השחור (2220). הולכים ישר עם השביל השחור (2220). השביל הוא שביל חצץ רחב ונח להליכה, מישורי ואפילו ירידה קלה. אחרי קילומטר וחצי ישנו מפגש עם שביל כחול (2221). שאנחנו נלך כל השביל הכחול, שיוריד אותנו ישר לנחל כזיב ועין טמיר שזורם כל השנה. כאן אפשר לתת לילדים לשחק ולהשתולל במים וגם לילדים שבתוכנו. אחרי שעה או שעתיים של משחקים במים נרד עם הנחל על השביל הירוק (2217) לכיוון מערב ונחצה את נחל כזיב לסירוגין. מפעם לפעם נמצא את עצמנו טובלים במים הקרירים והנעימים. אחרי כקילומטר של הליכה לאורך הנחל, נגיע לשביל שחור (2220ב) מצד ימין שלנו שיעלה אותנו בחזרה לישוב גורן. העליה לא קלה במיוחד וזה הזמן בו הבעלים סוחבים את הילדים על הידיים כי הנשים סחבו אותם במשך 9 חודשים (:

כאשר נחזור לישוב גורן ובזמן שהילדים ישנים ברכב (או כך אנחנו מקווים), אנחנו נחפש מסעדה קרובה לאכול משהו לפני שחוזרים הביתה.