כבר לא גולשים לבד. התחברו לחווית makonnect, שתפו את החברים בכל מה שאתם עושים אצלנו, תראו מה הם עושים והכל בזמן אמיתי.

נחל כלח

הגעה: ברכב- מכביש החוף יורדים במחלף עתלית. פונים שמאלה לצומת אורן, ומשם ממשיכים לאורך כביש 721 עד לצומת דמון. בצומת דמון פונים שמאלה וממשיכים לכיוון חיפה עד השילוט לחניון נחל כלח.

סוג:

בתחילת וסוף המסלול

מפת שבילים:

מספר 4-הכרמל

המסלול: נחנה את הרכב, נמלא מים בחניון של השביל. בחניון יש גם ספסלים, מקום לארוחת בוקר ושירותים. אחרי הליכה של בין מאה למאתיים מטרים על השביל השחור (4169) ניפגוש את השביל האדום (4171), נרד בשביל האדום (4171), שזו ירידה לא קשה וגם לא תלולה במיוחד. הירידה מוצלת ברובה הגדול, ועם נוף של חוף הכרמל לכל אורכה, שיגרום לנו לעצור לצלם יותר מפעם אחת.

בסוף הירידה נגיע לגשר, נחצה אותו ונירד לתוך נחל כלח. וניכנס לתוך שביל צר, מוצל היטב, מלא בעצי אלון ובסלעים. ההליכה עצמה היא ממש בתוך הנחל עצמו, וזה אומר שבחורף השביל בוצי וחלק במיוחד. עם זאת, להחליק קצת על הבוץ זה לא נורא, ובקיץ ללכת במקום קריר ומוצל זה תענוג של ממש. הנחל יפהפה, ונראה ממש כמו יער של פיות מהאגדות. נמשיך ללכת עד שנגיע לשביל הירוק (4167). נפנה ימינה אל תוך השביל הירוק (4167) שיעלה אותנו לאורך נחל גלים, וונמשיך איתו עד שנגיע בחזרה לשביל השחור (4169), איתו נגיע עד החניון. העליה לא קשה מידי ולמעשה גם ילדים מסוגלים לעלות אותה. ילדים קטנים יצטרכו, קרוב לודאי, לנוח מפעם לפעם, וזו יכולה להיות הזדמנות מצוינת לצלם אותם ולתת לעצמנו קצת זמן לנוח. בסוף העליה נפנה ימינה ונלך כמאתיים מטרים עד שנגיע בחזרה לרכב. שם נוכל לעצור ולאכול או לצאת ולטייל בחיפה ולאכול בכל אחת מהמסעדות במקום.